sobota 23. listopadu 2013

Srdíčka...

... plněná levandulí. Měla jsem jít na oslavu narozenin a krom hlavního dárku ráda daruji něco malého, co vytvořím sama. Po krátkém přemýšlení jsem zvolila srdíčka plněná levandulkou. Pokud někdo nemusí srdíčko v interiéru, uloží ho mezi prádlo do skříně. Protože oslavenkyně byly tři, musela být i srdíčka tři. A samozřejmě nesmělo chybět něco dobrého na zub. :-)









A to je pro dnešek vše.
Všem moc děkuju za nakouknutí i za milé komentáře. Mám z nich opravdu velkou radost. ♥
Mějte se hezky. D. :-)

6 komentářů:

  1. Srdiečka Daška sú nádherne, krásne sa podarili, obdivujem šikovnosť. A mohla by som vedieť čo je to za nimi take krásne, pohľadnice?...alebo čokoláda keď píšeš že niečo dobre na zub. Krásny večer prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Maruško, ano je to čokoláda. ;-) Objevila jsem ji v mém oblíbeném krámečku s keramikou. Líbil se mi ten obal, a doufám, že bude i dobrá. Měla by to být kvalitní hořká čokoláda. Musím se obdarovaných zeptat. Měj se hezky. :-)

      Vymazat
  2. Dagmarko, moc povedený dárek! Nádhera!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. Doufám, že z nich mají radost i obdarované. ;-) Měj se hezky. D. :-)

      Vymazat