čtvrtek 7. listopadu 2013

Dýně

Dýně neodmyslitelně patří k podzimu. Ty, se kterými se vám chci dne pochlubit, jsem netvořila já, ale šikovné dětičky, které mám v kroužku "Nenuda". Dětem je 8 a více let. Scházíme se pravidelně ve čtvrtek a zkoušíme různé rukodělné techniky. Jednou za měsíc se z nich stanou kuchtíci a kuchařinky a něco dobrého upečeme. Na to se těší nejvíc. :-) Dnes jsme se ale chopili jehel a nití a vznikly tyto pěkné dýně. Měli jsme z nich všichni velkou radost. :-)
Návod na ně jsem našla u Aničky a na stránkách krokotáka. Kdo máte malé děti, tak tam jukněte, je tam spoustu inspirace.

A to je pro dnešek vše. Mějte se krásně podzimně. :-)

10 komentářů:

  1. Jsou úžasné :o) Děkuju za odkaz na stránky hned tam mrknu :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuju za návštěvu. :-) A stránky jsou opravdu bezva, stále vkládají něco nového. My z nich ve družině docela dost čerpáme. ;-)

      Vymazat
  2. Milá Dášo, moc tě vítám mezi blogerkami. Začala jsi moc pěkně, je vidět, že jsi šikulka. Přeji ti ať se daří:-) Krásný víkend Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, moc děkuju za návštěvu i za přivítání. Zatím mám trochu trému, protože tady jsou samé velké šikulky a já víceméně jen kopíruju. Měj se hezky. :-)

      Vymazat
  3. Dagmar, ďakujem za návštevu u mňa na blogu a prajem Ti tu veľa tvorivých cvhíľ. Tekvice sú krásne a detičky veľmi šikovné. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkuju za návštěvu i za milý komentík. D. :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Ajko, díky. :-) Od takových šikulek pochvala těší. ♥

      Vymazat