středa 4. ledna 2017

Pletenou čepičku...

...jsem stihla umotat v posledních minutách minulého roku. ;-) Pletla jsem ze Selmy od Vlniky na kulatých jehlicích č. 4/40 cm a stačilo mi 50 gramové klubíčko. Není nijak pracná, ale trochu mi to nevycházelo a párat tuto přízi zrovna moc dobře nejde. Má chloupek, který očka jen tak nepustí, a tak jsem si musela malinko pomoci nůžkami. ;-) Jinak je příze na omak příjemná. Trochu opožděně jsem si vzpomněla, že jsem chtěla zaplést reflexní nit, abych byla večer více vidět. ;-) Tak je jen na vršku jedna řada a ještě jsem ji zamotala do bambule. S tou bambulí si nejsem až tak jistá. Moje drahá polovička prohlásila, že to s ní vypadá líp, ale nevím... Možná ji nakonec odpářu. ;-)



Dnes se u nás konečně pořádně rozchumelilo, tedy až trochu moc, protože se budu obtížněji dostávat do práce...Ale děti budou mít radost. :-)

Mějte se fajn! :-)

Moc děkuji za nakouknutí i za milé komntáře. D. ♥


27 komentářů:

  1. Dagmarko, čepička je parádní, moc se mi líbí!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za pochvalu. :-) Ještě pletu nákrčník, který chci podšít, ale to jsem ještě nikdy nezkoušela, uvidím, jak to dopadne. Pěkný zbytek neděle. D. :-)

      Vymazat
  2. Jejda mane ta je super!!..... a aka je rozkošná s tým brmbolcom ...ta sa bude nosiť jedna radosť .....nech Ta krasne hreje ...pekné popoludnie ...
    Mirka 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miko, moc děkuju. Pěkný zbatek neděle. D. :-)

      Vymazat
    2. Ahoj Mirka, nejak si sa odmlčala, sem tam. Nakuknem k tebe ale niet ťa😀

      Vymazat
  3. Netradiční, a proto parádní!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janko, moc děkuju. :-) Ač si v čepicích připadám jako "tydýtek", tak ji letošní zimu docela dost nosím. ;-)

      Vymazat
  4. Povedená, jen tak dál :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuji za návštěvu a milý komnetík. :-)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu i komentík. Pěkný den. D.
      :-)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Moc děkuju. :-) Tahle je zrovna hodně jednoduchá. Na netu je spoustu videí, jak začít, ale nejlepší je samozřemě mít při ruce někoho, kdo ukáže a poradí. ;-)

      Vymazat
  7. Máte moc šikovné ruce :o) Peťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, já moc děkuju za pochvalu, ta vždy potěší. :-)Přeji pěkný den. D. :-)

      Vymazat
  8. Týjo, tak to obdivuju. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, dlouho jsem tu nebyla a komentáře mi na mejl nechodily. Děkuji za návštěvu i pochvalu. D. :-)

      Vymazat
  9. Jééé, já tu dlouho nebyla a tak až v červnu jdu chválit pěkně teploučkou čepku :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Dagmar, moc krásná čepice, plést neumím, tak jen obdivuji.I ta barva se mi líbí :-). A bambuli tam rozhodně nechejte, je to šmrncovní! ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZaZo, moc děkuji za návštěvu i pochvalu. Tahle čapka je jednoduchá, stačí umět hladce + obrace, renovace starých kousků je mnohem, mnohem těžší. ;-) A jó, bambule zůstala, vypadám v ní jak malá školačka. ;-)D.

      Vymazat
  11. Paaani krasna čapica, to sa bude niekto parádiť a ešte k tomu pribudne aj nakrčnik tak bude super setík. Pekne dni prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji za milou návštěvu. Pěkný den. D. :-)

      Vymazat
  12. Krásne a dokonalé, máš naozaj šikovné ruky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mončo, děkuji, až se červenám. Čepička je úplně jednoduchá, zvládne každý. Na Tvoje tvořeníčko nemám. ;-)D.

      Vymazat