úterý 28. října 2014

Šité sovičky, rychlá mňamka...

Na kroužku jsme s dětmi šili malé sovičky, které se dají použít jako přívěsek, klíčenka.... Může to být i malý dáreček. Video návod jsem našla tu. ;-) Na výrobu jsme využili zbytky kanafasu a plsti v pozimních barvách. Sovičky jsme vycpali dutým vláknem, do kterého jsme nakapali trochu esenciálního oleje. Myslím, že se moc povedly a děti z nich měly radost. :-)








Moje ukázka nesmí chybět. ;-)




A ještě k té mňamce. :-) Jednoduchý, výborný recept jsem našla na blogu u Monči. Mléčný řez bez mouky jsem vyzkoušela ve dvou variantách. Jednou přesně podle Monči a podruhé jsem, podle jiné šikulky, přidala šťávu z mandarinkového kompotu a želatinu. Obě varianty můžu doporučit. ;-) Dozdobit zase můžete podle své fantazie např. kopečkem šlehačky, zakysané smetany, ovocem...
Zde malá ochutnávka. :-)






Dobrou chuť! ;-)

 Moc děkuji za nakouknutí i za milé komentíky. ♥ D. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat