úterý 10. prosince 2013

Sedací pytel...

...jako narozeninový dárek. Známá mé kamarádky mne požádala, zda bych jí neušila pro manžela k narozeninám sedací pytel, který u ní viděla. Kamarádce jsem ho šila také k narozkám a střídá se na něm celá rodina. :-) Moc se mi do toho nechtělo, poněvadž jsem zatím šila jen pro známé a teď to byl někdo cizí a ještě jsem si měla za to něco říct! Nakonec jsem ušila. ;-) Není to nic složitého. Vlastně jen dva velké polštáře na zipy plněné polystyrenovými kuličkami. Tento je velký 150 cm x 130 cm a nasypala jsem do něj necelých 400 l kuliček. Vrchní "látka" je jemná deka, moc příjemná na omak. Tu si paní vybrala sama. :-)









Kamarádka povídala, že se líbí. Tak jsem si oddechla. ;-)

Mějte se všechny krásně předvánočně a pečení zvládejte v poklidu. :-)

Všem moc děkuju za nakouknutí i za milé komentáře. D.  ♥  :-)

22 komentářů:

  1. Dášo pytel vypadá suprově, jsi šikulka tak jaké obavy:) . Krásný předvánoční čas ti přeji. Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Povedl se Dáši na jedničku!

    OdpovědětVymazat
  3. Las fotografias trasmiten, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, es genial, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Julia, moc děkuji za návštěvu a ráda k tobě zavítám. Měj se hezky. D. :-)

      Vymazat
  4. Dášenko, ten pytel je perfektní! ceny v obchodech jsou obrovské. synek o takovém trochu uvažuje, takže si s vyrobila opravdu dar!
    Moc se mi líbí tvé kulíškování!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za návštěvu i za pochvalu. Pokud bys chtěla poradit s pytlem ( např. odkud mám materiál...), není problém. ;-) Měj se hezky, D. :-)

      Vymazat
  5. Na supr pytel ses sikulka a dobry napad mnj moc libi.Zdravim tebe a Sem vedava co vidim u tebe potom pa Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin, děkuji za návštěvu i za komentík. Měj se hezky, D. :-)

      Vymazat
  6. Tak to je pro mě příjemná novinka - sedací pytel - vypadá náremně !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, díky za návštěvu. Pytel je super. Můžeš se v něm uvelebit jak chceš, hřeje... Já už v ničem jiném nesedím. ;-)

      Vymazat
  7. Milá Dášo, já myslím, že sedací pytel se ti moc povedl.Vůbec se nemusíš bát, jsi šikulka šikovná. Pa Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aničko, děkuju za návštěvu i milý komentík. :-)

      Vymazat
  8. Paaaani tak ten sedak sa ti riadne podaril, si šikulka :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, no ten je supr! Fakt vrchní látka deka? Já všude četla, jak to musí být pevná nejpevnější (a drahá) bavlna, jinak to nevydrží... u nás by tedy asi nevydrželo, při těch dvou raubířích :o) krásnou adventní neděli, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, fakt deka od vietnamců! Já na svém mám obyčejnou bavlnu, na jiný jsem dávala látku z ikei... Zatím všechny drží. ;-)

      Vymazat
  10. Dáši,teda,ten je!
    Musí to být moc příjemná záležitost na lenošení,čtení...
    Píšeš,že jsou to dva velké polštáře na zipy.Je možné ten obal prát?
    Moc zdravím,děkuju za návštěvy u mne a přeju prima předvánoční dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, dá se prát. Proto šiju "dvouplášťově". My máme doma kočky a musím čistit každou chvíli. Jinak je to fakt super věc. :-) Jo, ten vrchní obal šiju se sucháčem. ;-) Hezký advent. :-)

      Vymazat
  11. Všechno nejlepší k dnešnímu svátku.

    OdpovědětVymazat